Avoimet #Juoksuflow treenit

Ensi kuussa pääset juoksemaan mun kanssa. Sain vihdoin treenipäivät ruksattua kalenteriini ja keksittyä nimen mun yhteistreeniryhmälle, siitä tuli Juoksuflow. Nyt pääsen jakamaan treenipäivät teidän kanssa ja toivottamaan sinut tervetulleeksi mun juoksutreeneihin. Pidän harjoitukset neljä kertaa syyskuun aikana. Jos kiinnostusta yhteistreenejä kohtaan löytyy sitä enemmänkin, on mulla optiona jatkaa harjoituksia myöhempään syksyyn saakka tai vaikka koko syksy. Katsotaan ensin syyskuu ja sitten suunnittelen jatkon. 🙂 Oishan se kiva saada seuraa marraskuun räntäsateisiinkin.

Pidän yhteistreeneistä tosi paljon, ne motivoi mua liikkumaan ja siksi haluan tarjota niitä myös muille, just vaikka sulle. Nämä juoksutreenit ovat avoimet ja ilmaiset kaikille ikään, kuntoon tai juoksutaustaan katsomatta. Suunnittelen harjoitukset sillä tavalla, että kaikilla on mukavaa ja kaikki pysyvät menossa mukana. Vaikka syysillat pimenevät, niin yhteislenkkien innoittamana haluan houkutella sut ja sun kaverit mukaan juoksemaan mun kanssa. Sellaisenakin iltana kun sohvan pohja houkuttelisi enemmän. Ohjaan jokaisen harjoituksen itse (vara-coachina toimii mun mies Daniel) ja osallistun harjoitukseen jossain määrin myös itsekin, koska olihan tässä sekin pointti että pääsen itse treenaamaan teidän kanssa.

Hillan Juoksuflow-treeniryhmä kokoontuu seuraavasti:

Tiistai 5.9.2017 klo. 18:30 Teema: juoksutekniikka. Paikka: Oulunkylän liikuntapuiston parkkipaikka (Käskynhaltijantie 11, 00640 Helsinki)

Tiistai 12.9.2017 klo. 18:30Teema: loikkatreenit. Paikka: Oulunkylän liikuntapuiston parkkipaikka (Käskynhaltijantie 11, 00640 Helsinki)

Tiistai 19.9.2017 klo. 18:30 Teema: polkujuoksulenkki. Paikka: Paloheinän ulkoilumaja (Pakilantie 124, 00670 Helsinki)

Tiistai 26.9.2017 klo 18:30 Teema: lyhyet mäkivedot ja spurtit. Paikka: Paikka: Paloheinän ulkoilumaja (Pakilantie 124, 00670 Helsinki)

Muistuttelen yhteistreeneistä vielä viikottain mun somekanavissa. Treenit kestävät noin tunnin.

Hillasblog Instagram

Hillasblog Facebook

Hillasblog Twitter

Blogi

Tagaa kuviin #Juoksuflow ja jaa inspiraatiota. Repostailen kivoja kuvia @Juoksuflow-tilille.:)

Nähdään juoksutreeneissä! Innolla odottaen,

Hilla

Tulen onnelliseksi kun saan liikkua

Tulen onnelliseksi kun pääsen liikkumaan, kun saan liikkua. Sanon tämän ääneen silläkin uhalla, että joku toteaa minun olevan liikunta-addikti tai himoliikkuja. Ehkä vähän olenkin, mutta sata varmasti nautin liikunnasta, ulkoilusta ja treenaamisesta täydestä sydämestäni.

Kirjoitin pari postausta sitten sitkeästä kesäflunssasta. Flunssa on voitettu, mutta lähes kolme liikkumatonta viikkoa muistuttivat minua taas siitä, kuinka isossa osassa liikunta ja kuntoilu ovat elämässäni.

Olen ollut nuoruudessani ja vielä yliopistovuosieni alussa kilpaurheilija suunnistuksessa. Niistä vuosista on tultu tähän päivään ja liikunnan intensiivisyys ja tavoitteellisuus ovat elämässäni muuttanut muotoaan, mutta tärkeys säilynyt.

Olen ehkä viljellut kliseeksi asti blogissani vuosien varrella sitä, miten urheilu tuo hyvää oloa päiviini. Mutta niin se vain on. Kun ei kolmeen viikkoon pääse luontoon poluille juoksemaan, tirauttamaan ainuttakaan hikipisaraa tai tuntemaan endorfiinien virtausta kropassa, on jotenkin vajavainen olo. Saattaa kuulostaa hullulta, mutta niin se vain on.

Liikunta tuo elämääni iloa, hyvää oloa, onnellisuutta, kuntoa, positiivisuutta, voimaa ja terveyttä. Olen joka päivä myös kiitollinen siitä, että kroppani mahdollistaa liikkumisen ja siksi haluan pitää itsestäni huolta.

Olen myös vuosien aikana oppinut kuuntelemaan kehoani, pitämään lepoa kun siltä tuntuu, tekemään palauttavia harjoituksia ja nauttimaan luonnossa olemisesta niiden kovempien treenien ja suoritusten ohella. Kaiken kaikkiaan olen aktiivinen ihminen, joka kaipaa päivittäistä tai viikottaista liikunta-annosta. Kun se puuttuu, tuntuu kummalta.

Yhtä hyvin onnellisuuden tunteen voi ihmiselle antaa pianon soittaminen, laulaminen, leipominen tai maalaaminen. Minulle se on liikunta.

Tehdään asioita, jotka lisäävät onnellisuuttamme ja osataan arvostaa niitä. 💜

Hilla