Raikas Smoothie Bowl -resepti

Aloitimme eilen siskoni kanssa aamun tällaisen smoothie bowlin ääressä. Siskoni vastasi koristelusta, minä smoothien sisällöstä. Teimme smoothiesta tällä kertaa vähän paksumpaa, jotta se oli lusikoitavissa suoraan kulhosta. Tälläisella aamupalalla korvaa hyvin aamupuuron tai jugurtin ja smoothie bowlin voi valmistaa jo illalla valmiiksi, jos aamulla sen tekeminen tuntuu liian työläältä. Helppo tapa saada myös vitamiineja, vihreää ja raikasta heti aamupalalle. Tämän kylkeen söimme lisäksi voileivät kananmunalla sekä kupit kahvia.

Raikas Smoothie Bowl -resepti:

Jäisiä mangopaloja
Päärynää
Riisikookosmaitoa
Limen mehua
Pakasteesta suomalaista pinaattia
Suomalaista lehtikaalia
Vedessä pehmeiksi liotettuja cashew-pähkinöitä
banaania
inkivääriä
hunajaa

Tänään aurinko paistaa taas niin hienosti, että teemme pitkän kävelylenkin ja treffaamme siskoani keskustassa. Hänellä oli eilen pääsykokeet ja huomenna jatkuvat työt, tänään hänellä siis ansaittu lomapäivä. 🙂 Me palasimme eilen illalla vanhempieni luota takaisin Helsinkiin, joten olemme kotona taas. Likapyykkikori on täynnä pestävää ja villakoiria vilisee lattialla, mutta auringonpaiste ja hyvä ilma voittaa tällä kertaa siivoamisen. Tulee niitä sadepäiviäkin varmasti taas kohta. 😉

<3 Hilla

Mitä syön välipalaksi ennen treeniä?

Parhaat smoothie reseptini x 3

Hilla Stenlund - Lifestyle-blogi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta